luni, 9 iulie 2012

Branzica de vaci, home made (facuta in casa)

     Cand am timp liber si nu am chef sa vad un film, urmaresc Paprika TV, au cateva emisiuni care imi plac. Intr-una din aceste emisiuni (cu bucataria indiana) am vazut cum se face branza de casa. Am mai facut si inainte aceasta branza dar acum, vazand emisiunea, mi s-a pus pata sa o fac iar, fiind si vara si gandindu-ma ce bine i-ar sta intr-o salata greceasca : )
     Prin urmare, am pus la fiert un lapte mai gras, de 1,8% si cand a inceput sa fiarba, i-am adaugat 1 lingura de iaurt, am amestecat si am observat ca incepe deja sa se adune. Am oprit focul si am trecut totul intr-o sita si l-am lasat la scurs pana dimineata, apasand usor peste compozitie si peste care mai apoi am pus o farfurie ca sa o preseze.
     Ziua urmatoare am rasturnat "cupola" de branza peste o farfure.
     Arata foarte bine si este foarte buna, ca sa nu zic ca e si mai sanatoasa decat cea gata cumparata din magazin. Datorita consistentei, o puteti felia si servi ca atare sau o puteti folosi in salate si nu numai.
     Pofta buna!

                                     dintr-un litru de lapte iese cam 250-300g branza de vaci

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu