marți, 17 iulie 2012

File de pangasius parfumat cu marar, cu cartofi prajiti aromati cu rozmarin si busuioc

     Inca o reteta rapida, sanatoasa si gustoasa, in vase Delimano! : )
     Atat pestele cat si cartofii s-au facut foarte repede, in 5 min- pestele si 15 min- cartofii au fost gata! Gustul lor a fost...mmm... divin! Sotzul meu, fan "lighioane de apa si nu numai", a fost foarte multumit de rezultat! Iar eu, mandra ca i-am gatit inca un fel de mancare sanatoasa, cu doar o lingura de ulei! Si cand ma gandesc ca inainte sa am aceste vase prajeam cartofii in muuult ulei... si pestele il faceam pane... oau! Un vis urat! : )
     Se ia fileul de peste si se sterge bine cu un servet absorbant. Se condimenteaza cu sare, piper si cimbru.
     Cartofii noi i curatam si i taiem ca pentru cartofi prajiti. I spalam cu apa din abundenta, sa scapam de excesul de amidon, si i punem intr-un bol. Peste ei, adaugam sare, piper, boia de ardei ca sa prinda culoare frumoasa, rozmarin pudra si o lingura de ulei si amestecam bine, cartofii trebuie sa fie acoperiti de acest amestec.
     Intre timp, am pus vasele Delimano la incins- tigaia pentru fileul de peste si wok-ul pentru cartofi, imi place sa i intorc precum bucatarii :-P si cand s-au incins bine, punem pestele si cartofii la prajit. Reducem focul aproape la minim si lasam sa se faca, avand grija ca sa intoarcem mereu preparatele, sa fie bine patrunse. Inainte de a lua cartofii de pe foc, presaram busuioc peste ei, amestecam si oprim focul.
     Dupa cum spuneam, se vor face foarte repede, timpul se reduce la jumatate din cat ne-ar fi luat daca le gateam in ulei.
     Servim fileul de peste, frumos rumenit si cu parfum de cimbru, alaturi de cartofii prajiti, aromati...
     Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu