luni, 13 august 2012

Prajitura cu prune

     S-au facut prunele in gradina si nu puteam sa nu fac niste dulcegarii cu ele. Prima reteta in care am decis sa le folosesc este o prajitura rapida, cu aceleasi ingrediente ca la Prajitura cu rabarbura- dati click pt reteta completa si modul de pregatire -sau capsuni, sau visine; v-am zis, imi place la nebunie acel blat si il folosesc mereu cand vreau sa fac o prajitura rapida si ieftina- doar ca am marit cu 50 grame cantitatea de zahar din compozitie, prunele fiind mai acrisoare.
     Prune, taiate in jumatati, puneti cate doriti, nu lipite unele de celelalte, pentru ca blatul sa poata creste. Eu le-am pus cu partea cu coaja in jos, ca sa nu mai lase extra suc si sa nu devina o prajitura clicoasa.

gata coapta
pudrata
gata de savurat
     Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu