marți, 4 septembrie 2012

Chec la cana- cel mai bun!!!

      Astazi, rasfoind asa, ca de obicei, diverse, am avut fericirea : ) sa dau peste o reteta foaaaarte tentanta pe site ul lui Ana Maria Ciolacu, Just Love Cookin', prilej cu care vreau sa i si multumeeeeesc!!! pentru ca ne-a impartasit aceasta minunatie de reteta : )
     Este ATAT de tentanta incat am si dat fugutza la bucatarie sa o execut!!! : )
     Si am ramas OAU! Foarte impresionata!
     Este cel mai bun chec ever!!! Este exact pe gustul meu! Umed si pufos! Cu siguranta are un loc de cinste intre retetele-mi preferate si va mai fi pe masa noastra cat de curand!

     Reteta originala o gasiti aici http://www.justlovecookin.com/2012/03/chocolate-mug-cake-chec-de-ciocolata.html. Eu am modificat-o nitel si v-o prezint ca atare.

     Pentru un CHEC LA CANA  aveti nevoie de:
  • 1 ou potrivit
  • 1 lingura zahar
  • un praf sare
  • o lingurita esenta vanilie
  • 2 linguri lapte
  • 2 linguri ulei
  • 1 lingura cacao amaruie- fara zahar (nu gen Nesquick etc)
  • 1 lingurita praf de copt
  • 3 linguri faina
  • 2 patratele ciocolata alba
     Simple ingrediente, simplu si modul de preeparare! Intr-o cana mai mare- de cel putin 300 ml- a mea atat avea- amestecam ingredientele in ordinea indicata in lista, si anume: oul cu zaharul, sarea, esenta, laptele, uleiul, cacaoa, praful de copt si faina. Continutul canii nu trebuie sa depaseasca 2 treimi din volumul acesteia. La final, punem deasupra ciocolata taiata bucati mari si dam cana la cuptor pentru 2 minute.
     Daca vi se pare ca prajiturica creste prea mult, mai opriti din cand in cand cuptorul dar nu deschideti usa. Dupa cele 2 minute, mai dati inca 2 serii de 10 secunde si este gata!
     A mea a inceput sa se prelinga putin pe cana dar nu a ajuns pana jos. Nu este nimic, important este ca, continutul canii sa fie facut. Daca doriti, puteti verifica cu un bat de frigaruie daca este facut checul si in profunzime, inainte de a-l scoate din cuptor.
     Scoateti cana din microunde, intoarceti-o pe o farfurie, pudrati cu zahar pudra si serviti!
     Dupa cum se vede, bucatile de ciocolata nu s-a dus la fund : ) s-au topit atat cat trebuie si au ramas la mijloc.
     Pofta buna!!!
      Later edit: Fiind best chec ever, nu puteam sa nu mai fac, nu? : ) In continuare aveti mostre cu piersici, fara cacao- restul ingredientelor raman la fel. PS: un chec a crescut mai putin pentru ca nu am impartit eu compozitia chiar egal in cani. Am facut-o intr-un bol dupa care am turnat-o in cani si nu am reusit sa fac chiar egal. Dar nu a contat asta : )

     Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu