joi, 4 octombrie 2012

Branzoici buneee, de te lingi pe degete! : )

     Sunt buneee rauuuuu!!! : )
     Irezistibile!
     Nu ca mi-as lauda marfa dar... asa este : ) Nu cred ca daca veti avea una in fata i veti putea  rezista : )
     Alaturi de o cana de lapte la micul dejun, ca desert dupa un pranz copios, in pachetelul pentru scoala al piticilor sau la servici, sunt potrivite oricand!

     Ingrediente:

          Coca:
  • 1 kg faina
  • 100 gr drojdie proaspata
  • 3  galbenusuri
  • 1/2 unt, topit
  • 250 gr zahar
  • 200 ml lapte sau mai mult, in functie de consistenta aluatului
  • coaja razalita de la o lamaie
  • 1/4 lingurita sare
          Umplutura:
  • 1 kg branza de vaci
  • 3 galbenusuri
  •  zahar dupa gust
  • 2 plicuri zahar vaniliat
  • 1 galbenus pt uns deasupra
  • 250 ml miere de salcam pentru uns deasupra cand sunt gata.
     Drojdia se freaca cu 2 linguri de zahar pana devine lichida, se adauga putin din  laptele caldut, apoi 2 linguri de faina, se amesteca si se lasa la dospit. 
maiaua
     Coca eu am facut-o la masina de paine, cea care imi usureaza munca de fiecare data. Am pus mai intai faina; am facut o gaura in mijloc unde am pus maiaua dospita si toate celelalte ingrediente, adaugand lapte tot cate putin, pana cand am obtinut o coca maleabila, asemeni aluatului de paine- nici prea vartos, nici prea moale sau lipicios.
in masina de paine
     Coca rezultata se lasa la dospit pana isi dubleaza volumul, cam o jumatate de ora dupa care se intind foi de 1cm grosime, aproximativ, si se taie patrate in mijlocul carora se adauga cate o lingura plina de amestec format din branza de vaci frecata cu zahar dupa gust, galbenusuri si zahar vaniliat.
umplutura delicioasa
     Se aduna laturile patratului in forma de plic, se pun "plicurile" in tava si se mai lasa sa dospeasca inca aproximativ 30 minute sau pana cand terminati de format branzoicile din toata coca. 
     Se ung deasupra cu galbenus de ou si se dau la cuptor pt 20 minute la 175 grade. 
unse cu galbenus
dospite si in cuptor
     Cand sunt rumene, se scot din cuptor si se ung imediat cu miere de salcam incalzita.
scoase din cuptor
    Sunt deeeeelicioaseeeeee!!!
proaspat scoase din cuptor si unse cu miere
Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu