luni, 1 octombrie 2012

Cremes- "semipreparat"


     Cu siguranta fiecare dintre noi a mancat cremes la viata lui. Fie el simplu sau frantuzesc, cu acel extra strat de frisca, cremesul alaturi de savarina, de indiana si dobos, si lista poate continua : ) a fost desertul copilariei mele, perioada de care imi amintesc cu mare drag.
     Multa lume mi-a laudat aceasta varianta de Cremes insa am ezitat sa o prepar. De ce? Pentru ca e "semipreparat"- foile se cumpara, la fel si crema care trebuie doar mixata cu lapte si gata. Si nu sunt adepta prajiturilor cu budinca, dupa cum se vede pana in prezent, astfel ca am tot amanat acest moment pana cand sotul si-a exprimat dorinta de a servi o bucata generoasa de cremes. Eu as fi vrut sa "execut" o Kinder felie de lapte dar am renuntat si am facut acest cremes. Rezultatul a fost intr-adevar unul bun...
     Dupa cum spuneam, nu aveti nevoie decat de foi de cremsnit Boromir- am inteles ca sunt mai bune calitativ decat restul, o cutie crema Cremsnit si 750 ml lapte rece.
     Scoateti foile din cutie dar nu o aruncati pentru ca in ea vom "construi" cremesul. Faceti crema conform indicatiilor de pe cutie- amestecati praful cu laptele si bateti cu mixerul la viteza mica 30 secunde apoi la treapta 3 pentru 3 minute. Asezati crema pe prima foaie, asezati-o pe a doua peste crema si taiati-o imediat cu un cutit zimtat. Daca vreti sa faceti acest lucru mai tarziu, veti avea dificultati deoarece crema va fi mai moale. Obtineti 8 bucati mari, ca la cofetarie : )

     Presarati zahar pudra deasupra si serviti- sau dati la frigider 3 ore si serviti apoi. Cum rezistati : )

     Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu