luni, 5 noiembrie 2012

Pui cu lamaie, rozmarin si vin

     Ati auzit de Donna Hay? Sper ca da! Pentru cei carora acest nume nu le spune mai nimic, va aduc la cunostinta ca este o maaare "culinareasa", are show uri si la tv, are scoase reviste care i poarta numele etc. Retetele ei sunt in mare parte simple, usor de facut si gustoase.
     Din sumedenia de retete care imi plac de la ea, am ales sa fac acest pui aromat, parfumat, delicios si rapid, desigur. Am modificat putin reteta dupa bunul nostru plac, in reteta originala era cimbru in loc de rozmarin, pe care eu l-am pus deoarece consider ca merge mai bine cu puiul. Alaturi, desigur, am facut garnitura de cartofi piure, care plaaace mult familiei. Numai buna de savurat cu acel sos delicios lasat de carne!
     Ingrediente:
  •  8 pulpe superioare de pui
  • 2 cepe
  • 1 lamaie 
  • 6 catei usturoi
  • 1 lingurita rozmarin
  • 60 ml ulei
  • 125 ml vin rosu demi sec
  • 375 ml supa pui
      Incingem cuptorul la 180 grade C.
      Intr-un vas punem pulpele, ceapa taiata felii mai mari, lamaia taiata felii, usturoiul zdrobit cu lama de cutit, rozmarinul si uleiul si amestecam bine.
     Incingem un wok la foc mare si turnam amestecul de carne cu mirodenii; gatim bine carnea, cam 3-4 minute pe ambele parti dupa care o scoatem intr-un vas de yena si pastram totul la cald.

     Adaugam vinul in wok si gatim pentru 30 secunde, avand grija sa desprindem tot ce s-a prajit pe fundul wok ului. Adaugam si supa de pui si aducem din nou la fierbere. Dupa cateva minute- sa fie vreo maxim 5- adugam toata aceasta compozitie peste pulpele din vasul de yena si dam la cuptorul incins deja pentru 30 minute la foc potrivit.

     Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu